Vejetaryen

05:53



Adı: Vejetaryen

Yazarı: Han Kang

Yayınevi: April

Sayfa Sayısı: 158

Goodreads Puanı: 3.61

Puan: 4/5


Herkese Merhaba!

Vejetaryen'den bahsetmek istiyorum biraz size, son zamanlarda okuduğum en ilginç kitaplardan biri.
Kitap gördüğü rüyalar yüzünden vejetaryen olmaya karar veren bir kadınla başlıyor. Bu kararı hem kocasından hem de ailesinden büyük tepki alıyor.

Kitaba bayıldım. Çok farklı, çok cesur ve ilgin. bir bakış açısı vardı. Toplam üç kısa hikayeden oluşan bir roman aslında. Hikayeler hem birbirinin devamı hem de birbirinden bağımsız. Son hikaye beni en çok etkileyen oldu. Ayrıca kitap 2016 Man Booker Ödülünü de almış. Ben kitabı çok uzun zaman önce çevrilmeden görmüş ve listeme almıştım ama İngilizce okumaya pek cesaret edemedim.

Kitabın bende hissettirdikleri çok farklıydı. Bence her kitap iyi kötü bir mesaj verir ve bu kitap da güzel bir mesaj vermeyi başarmış. Herkes farklı anlamlar çıkarabilir belki ama ben çok sevdim. Herkese tavsiye ederim.























You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images