Trendeki Kız

10:15


Puan: 2/5


Herkese Merhaba!

Uzun bir ara oldu, koca bir ay bir şey paylaşmadım. Şimdi ise bir film ile birlikteyim. Trendeki Kız'ın kitabını da bitirememiştim filmini de sıkılarak izledim açıkçası. Kitabını okurken karakterlerin bağlantısı belli olduğu gibi katil ortaya çıkıyordu zaten. Kitabı beğenmemiştim, film daha iyi çıktı en azından.

Rachel'dan nefret ettim ya! Gerçekten nefret ettim, çok bunalım bir tipti bence. Hafif delirmiş ve zavallı bir karakterdi. Yaptığı her şey ile sinirimi bozmaya yetti. Megan ise başlı başına bir olay, onu da hiç sevemedim. Sevdiğim tek karakter Anna oldu ama o da iyi biri sayılmazdı. Kitaptaki üç kadında birbirinden kötüydü. Tom'a diyecek bir şey yok! Bir kez aldatan her zaman aldatır.

Film bana uzun geldi, aslında sarsa yetmeyebilirdi iki saat ama sıkıcı olduğundan bahsettim zaten. Çok yüksek beklentilerin olmaması gerekiyor keyif almak için çünkü kesinlikle karşılamıyor. Basit bir dram filmiydi. İzlemeniz gerekiyor diyebileceğim bir film değil ama kesinlikle izlemeyin de denilmez. Orta karar bir filmdi.

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images