Skam

12:20


Herkese Merhaba! 🔮

Bugün ilk defa bir dizi incelemesi yapıyorum. Ve dizimiz bu aralar kafayı takmış olduğum: Skam! Bayılıyorum bu diziye. Dizi liseli bir arkadaş grubunun çevresinde olan skandalları anlatıyor ve her sezon farklı bir karaktere odaklanıyor.

İlk sezon Eva ile Jonas ilişkisine odaklanıyor. Eva annesi ve babası ayrı olan ve annesinin iş gezileri yüzünden neredeyse tek başına yaşayan bir kız. Bir gün Jonas olmadan gittiği bir partide bir kaç kişiyle tanışıyor ve bu tesadüfler ilerleyen bölümlerde büyük bir skandala yol açıyor. 
İkinci sezon ise yine aynı arkadaş grubunun içinden Noora'ya odaklanıyor, onun aile ve arkadaş ilişkilerine odaklanırken, üçüncü sezonda ufak bir dönüş yaşanıyor ve üçüncü sezon Jonas'ın arkadaşı Isak üzerinden gidiyor. 

Ben hep bir sezonda Penetrator Chris'in üzerinden gitmesini istedim, kendisi dizide en sevdiğim karakter. Belki dördüncü sezon olur diye umut ediyordum ama dördüncü sezon Vilde'nin olabileceği konuşuluyor. Açıkçası Vilde en sevmediğim karakterlerden biri. Umarım o olmaz.

Skam çok güzel ve uluslararası fanlar kazanmış bir Norveç dizisi. Norveç dilini ve kültürünü öğrenmek istememe sebep olan bir dizi. Bazen bırakamıyorsunuz  ve daha çok bölüm istiyorsunuz. Ben ilk sezonu bir buçuk günde bitirmiş. Tatilin yararları. Bölüm süreleri çok karışık, 12 dakikalık bölümde var, 50 dakikalık bölümde. Neden böyle bir şey yapmışlar pek bir anlam veremedim. Ama genel olarak bakınca güzel bir dizi. Şimdilik görüşmek üzere!

You Might Also Like

1 yorum

  1. okuma şenliği durumun nedir acaba öğrenebilirmiyim :)

    YanıtlaSil

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images